Menu

середа, 27 лютого 2019 р.

Інструкція з підготовки до друку Diploma Supplement

Для ознайомлення з роботою сервіса WebPPP публікуємо приклад (інструкцію) з підготовки до друку додатка до диплома магістра.

Інструкція досить коротка, адже нічого складного в підготовці до друку додатків зараз немає.
7 простих кроків.



1. Реєструємось на WebPPP.

WebPPP - це веб-орієнтоване програмне забезпечення для підготовки до друку дипломів, додатків, академічних довідок, посвідчень та свідоцтв, студентських квитків, іншої поліграфічної продукції, що містить змінні дані. Програмне забезпечення просте у використанні, має зручний, інтуїтивно зрозумілий інтерфейс, не потребує інсталяції.
Процедура реєстрації вимагає від вас заповнення 3-5 полів та підтвердження через вказаний вами e-mail. Як зареєструватись читайте за цим посиланням.

2. Завантажуємо приклади файлів, необхідні для демонстрації роботи WebPPP.

Для демонстрації роботи WebPPP нам будуть потрібні:
Завантажте їх на свій комп'ютер; розархівовувати файли не потрібно!

3. Створюємо замовлення на виготовлення додатка.

В меню зліва вибираємо пункт "Замовлення" та натискаємо зелену кнопку "Нове замовлення".
В списку "Виробник" вибираємо "DIGI Solutions" та тиснемо кнопку "Створити".

Створене вами замовлення може містити декілька позиції: декілька на виготовлення додатків, декілька на виготовлення дипломів, тощо. 
Добавляємо позицію замовлення (зелена кнопка "Додати позицію"). Для прикладу із списка продукції вибираємо "Diploma Supplement - 2021".
Тиснемо кнопку "Додати".

4. Імпортуємо в додаток дані з XML-файла ЄДЕБО.

Зверху синя кнопка "Дії". Вибираємо "Імпортувати дані". Вибираємо файл M_EDEBO.zip (тиснемо кнопку "Вибрати файл") - це наш приклад XML-файла з ЄДЕБО. Або використайте власний файл, отриманий з ЄДЕБО.
Натискаємо зелену кнопку "Завантажити".
Завантажились 2 анкети. Можете переглянути їх, натиснувши зелений (+) проти кожної з анкет.
Зараз додаток вже містить інформацію про студентів: ПІБ, серія і номер диплома, дата народження, тощо.

Натисніть кнопку "Створити PDF" для перегляду додатка.

5. Застосовуємо до додатка шаблон.

На цьому етапі в додаток добавиться інформація, що відноситься до закладу освіти та конкретної спеціальності. Як створити свій власний шаблон - читайте ось цей допис.

Отже, вибираємо: "Дії" - "Застосувати шаблон" - "Вибрати файл". 
Обираємо файл DS-2021-12-sample_no-rating.zip - приклад шаблону. Тиснемо кнопку "Завантажити".

Відкрийте ще раз будь-яку з анкет. Зверніть увагу: в додаток добавилась інформація, що стосується спеціальності і закладу освіти. В тому числі, логотип.

Натисніть кнопку "Створити PDF" для перегляду додатка.

6. Завантажуємо в додаток оцінки.

Як працювати з журналом успішності і підготувати для додатка таблицю з оцінками - читайте в цьому дописі
Але самий простий спосіб підготувати оцінки для додатка - використати зразок файла, підготовлений в гугл-таблицях:
Відкрийте файл за цим посиланням, зробіть копію цього файла в себе на гугл-диску (меню "Файл -- Копіювати") та заповніть таблицю відповідно до зразка.

Таблиця містить колонки, назви яких не можна змінювати.
  • PERSON_EDUCATION_ID - ідентифікаційний код студента в ЄДЕБО - обов'язкове поле; значення цього поля в таблиці з оцінками повинно бути таким же, як і в XML-файлі з ЄДЕБО;
  • CODE - код спеціальності;
  • PARTITION - назва розділу в додатку;
  • SUBJECT_NAME - назва дисципліни;
  • CREDITS_ECTS - кількість кредитів ЄКТС;
  • MARKS - кількість балів за системою закладу освіти.
Для створення файла з оцінками, який можна імпортувати на WebPPP, завантажте файл в форматі TSV: меню "Файл -- Завантажити -- Значення, розділені символами табуляції *.tsv

Для імпорту оцінок в наш додаток вибираємо: "Дії" - "Імпортувати дані" - "Вибрати файл" та вибираємо файл з назвою "Оцінки в додаток 2021 - 12 - Аркуш1.tsv".
Тиснемо кнопку "Завантажити".

7. Готуємо додаток до друку.

Натисніть кнопку "Створити PDF" для перегляду додатка.

Приклад CSV-файлу з оцінками містив всього по 2 оцінки для кожної анкети. Відповідно, таблиця з оцінками зовсім невелика. Але ваша таблиця буде інша, на суть роботи це не вплине.

Зрештою, це все! Створений PDF-файл додатка ви можете друкувати самостійно або віддати його у власну друкарню.

Макет додатка та, за потреби, дизайн бланків розробляються для кожного замовника індивідуально.


P.S.

Нижче - стара інструкція з заповнення додатка в ручному режимі.

Створіть замовлення та виберіть необхідний вам продукт. Для цього в Навігації виберіть пункт меню “Виробники” та виберіть виробника - “DIGI Solutions”.




Щоб швидше знайти необхідний продукт, скористайтесь пошуком. Введіть у відповідне вікно частину текста з назви продукта, наприклад, “supp”. Це дозволить з великого списку продуктів відфільтрувати ті, які містять в назві вираз “supp”, в нашому випадку - всі продукти, що відносятья до Diploma Supplement.



Виберіть зі списку продукції, як приклад, продукт з назвою “Diploma Supplement 2017 - для друку по бланкам” та натисніть кнопку “Замовити”. Цей продукт допоможе Вам підготувати до друку дані, які Ви самі будете вдруковувати в заздалегідь надруковані бланки. Кількість сторінок в додатках буде не менше 8-ми, при чому остання - пуста. Якщо таблиця з оцінками за розміром не буде поміщатись на одній сторінці, таблиця перенесеться на наступну сторінку, яка добавиться автоматично. Загальна кількість сторінок в цьому випадку буде 9, остання з яких все рівно пуста.

Для вводу першої анкети (даних для першого додатка) натисніть кнопку “Додати документ”.



та заповніть всі необхідні поля.




Ці поля поділяються на 2 групи: поля, що відносяться до інформації про випускника (їх потрібно буде вводити для кожної нової анкети), і поля, що відносяться до інформації про навчальний заклад (для кожної нової анкети вони будуть копіюватись з попередньої анкети).

Після заповнення всіх полів натисніть кнопку “Зберегти”.

Щоб переглянути отриманий результат, натисніть кнопку “Експорт (PDF)”.




Після цього створиться файл у форматі PDF, готовий до друку. В залежності від налаштувань Вашого браузера, файл або відкриється в новому вікні браузера (його потрібно буде зберегти, натиснувши, як правило, комбінацію клавіш на клавіатурі “Ctr+S”), або одразу збережеться на Вашому комп’ютері, як правило, в папку “Завантаження”.



Для вводу даних наступної анкети натисніть знову кнопку “Додати документ”.




Вся інформація, що стосується навчального закладу, буде скопійована з попередньої анкети. Не заповненими залишаться тільки поля з інформацією про випускника. Дозаповніть їх та натисніть кнопку “Зберегти”.


3. Заповнення таблиці з оцінками

Для початку роботи з таблицями оцінок натисніть кнопку “Таблиці з оцінками”.



Таблиці відкриються у новому вікні браузера. Зліва знаходиться список з прізвищами студентів, які були введені на другому кроці та для яких буде заповнюватись таблиця з оцінками.






Зараз таблиця пуста. Перед заповненням потрібно сформувати структуру таблиці, тобто ввести назви секцій. Для цього потрібно вибрати першу анкету (перше прізвище)



та ввести назву першої секції (в нашому прикладі - “Теорія / Theory”. Натиснути кнопку “Створити”.






Так само ввести інші секції (в нашому прикладі - “Практики”, “Підсумкова державна атестація” та “Підсумкові дані”). Після введення всіх необхідних секцій натисніть кнопку “Відправити”. Це збереже введені дані.






Для вибраної першої анкети (першого прізвища) заповніть таблицю з оцінками. В нашому прикладі вона складається з 6 пунктів + 2 пункти підсумкових оцінок. Після заповнення таблиці натисніть кнопку “Відправити”.






Виберіть друге прізвище (перегляньте дані оцінок по другій анкеті). Таблиця буде повністю пуста, структура таблиці теж відсутня.




Як правило, таблиці з оцінками для різних анкет відрізняються тільки самими оцінками, а структура таблиці і предмети - однакові. Для того, щоб внесена інформація про оцінки з попередньої анкети скопіювалась на наступну анкету, поверніться знову до першої анкети та знизу під таблицею позначте галочкою “Зберігати попередні значення таблиці, якщо немає своєї”.






Тепер при виділенні другої анкети повністю вся таблиця буде скопійована з першої анкети. Виправте оцінки та натисніть кнопку “Відправити” для збереження даних по оцінкам другої анкети.






Поверніться на сторінку “Позиція замовлення” та для перегляду отриманого результату натисніть кнопку “Експорт (PDF)”.






Таблиця з оцінками з’явиться починаючи з третьої сторінки додатка.






Уважно вичитайте та перевірте всі введені дані з файлу PDF, що Ви створили. Цей файл повністю готовий до друку. Розмір сторінок - 210х297 мм. Можете передавати його в типографію або самостійно друкувати, попередньо виконавши потрібний Вам спуск полос.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Популярні публікації